R-Kioski juht: väikesed detailid muudavad palju

R-kiosk
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves

R-Kioski kontoritöötajad teevad suuri otsuseid ja ootavad teenindajatelt suuri tulemusi, kuid iga väike liigutus võib muuta nende tööd oluliselt kergemaks ja lihtsamaks, rääkis R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves enda esimestest mõtetest kioskis töötades.

„Eesmärk on, et teenindaja jaksaks kliendile naeratada ja tema töö oleks lihtsam. Kioskis töötatud päeva kogemusele tuginedes saame muuta teenindajate töö tulevikus lihtsamaks,“ rääkis Ilves.

15. septembril oli R-Kioskites teenindajateks 30 peakontori töötajat. Ettevõtte tegevjuht Tiia Ilves oli kella 9-21 Viru Keskuse R-Kioskis. Ettevõtmise eesmärk oli peakontori ja klienditeenindajate teineteise parem tundma õppimine ja kioskitööst parema ülevaate saamine. 

Vaata videost, mis mõtted tekkisid R-Kioski tegevjuhil kioskis töötades ning kuidas plaanivad nad teenindajate mainet tõsta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara