Ülemiste keskuse esimene aasta ületas ootusi

Ülemiste keskus
23. oktoober 2014, kui avati pidulikult uuenenud Ülemiste keskus

Ülemiste keskuse direktor Guido Pärnits ütles, et neil on läinud oodatust paremini, kui arvesse võtta prognoositud käivet, külastajate ja ostude hulka.

Uuenenud Ülemiste keskuse avamisest möödub 23. oktoobril üks aasta. „Eriti head meelt tekitab suur „conversion rate“, mis näitab, et inimestel meeldib siin keskuses aega veeta ja sellest tulenevalt viib ka suuremate ostude arvuni,“ kommenteeris Pärnits. Lisades, et hea meel on ka Emori poolt läbiviidud kaubanduskeskuste seire tulemuste üle, kus oleme Tallinna ja Harjumaa elanike eelistatuim ostukeskus.

Ülemiste keskust pani mingil hetkel muretsema parkimisega seotud asjad. „Nagu mainitud, siis keskuse esimene aasta on olnud prognoositust edukam ning olime kohe fakti ees, et parkimiskohtadega on tippaegadel kitsas käes.“ Seepärast ehitati ka parkimismajale 2 lisakorrust peale ning sellega lisandus keskusele ca 300 parkimiskohta.

Teiseks murekohaks on see, et vaatamata kaubanduskeskuste üldisele heale käekäigule leidub Ülemiste keskuse 210 rentniku hulgas ka neid, kellel ei lähe väga hästi. „On see siis tingitud keskuse sisesest konkurentsist ja kõrgest tasemest, Tallinnas on konkurents läinud väga suureks või kauplus on ise sisemiselt kehva tööd teinud, aga fakt on see, et selliseid muretsema panevaid kauplusi on ikka ja eks tulevik näitab, mis neist saab,“ ütles Pärnits.

Ta lisas, et aasta jooksul on vahetunud ka mõned rentnikud, kus põhjused on väga erinevad, kas ei ole rentnik suurenenud konkurentsiga toime tulnud, uue poe puhul on loodetud liiga kiiret edu või siis on keskuses asukoht mitte kõige õigem olnud ehk siis on keskuse juhid aidanud ka asukohta vahetada. Pärnitsa sõnul on rentnike vahetusi olnud aasta jooksul 7-8 tükki.

Keskuse külastatavuse ja sisseostude osas Pärnits üldiselt kurta ei saa, kuid ilmselt on nende keskuses ka kaupmehi, kes töötavad allpool oodatut. „Kui rääkida esimesest kalendriaastast ehk 2015, siis prognoosisime aastakäibeks ca 136 miljonit eurot, kuid praegu liigume kuskil 145 miljoni euro graafikus, mis tähendab umbes 7,2 miljonit ostu.“

Ülemiste kauplustest on populaarseimad naiste- ja meesterõivaste hulgas H&M ja Monton, spordi- ja vabaajakaupade osas on eelistatuim kauplus Sportland ning lastekaupu ostetakse kõige tihemini Lindexist ja Mothercare’ist.  

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara