Coop Eesti 2015. aasta käive 487,8 miljonit eurot

Coop Eesti 2015. aasta käive 487,8 miljonit eurot
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihand

Eesti vanima ja suurima jaekaubandusorganisatsiooni Coop Eesti netokäive oli 2015. aastal 487,8 miljonit eurot, kasvades aastaga 5%, mida on oluliselt rohkem kui turu kasv tervikuna.

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul tõusis Coop Eesti turuosa möödunud aasta lõpuks 20,6%-ni ning ettevõte on jätkuvalt Eesti jaekaubandusturu liider. Eelmise aasta edu taga on uued kampaaniaformaadid, hea töö tarnekindluse parandamisel ja sortimendi laiendamisel ning Eesti soodsaima pere ostuorvi pakkumine.

„Meie käive kasvas möödunud aastal 1,5 korda kiiremini kui oli Eesti toidu-ja esmatarbekaupade jaeturu üldine käibekasv. Kavatseme liidripositsiooni hoida ka edaspidi. Investeerime jätkuvalt uute kaupluste rajamisse ja olemasolevate poodide uuendamisse ning avame sügisel uue kaasaegse logistikakeskuse,“ märkis Vihand.

Coop Eesti koondab keskühistut, tütarettevõtteid ning 19 piirkondlikku tarbijate ühistut, millel on kokku ligi 83 000 klientomanikku ehk ühistu liiget. Coop Eestile kuulub hetkel 355 kauplust (AjaO-d, Konsumid, Maksimarketid, E-Ehituskeskused, Tööriistamarketid).

Kokku tehti 2015. aastal Coop Eesti kauplustes ligi 60 miljonit ostu. Boonusraha arvestati möödunud aastal Coopi ühistute liikmetele ja püsiklientidele 5,6 miljoni euro ulatuses. 2015. aasta lõpu seisuga oli väljastatud üle 600 tuhande Säästukaardi, nende hulgas üle 75 tuhande maksekaardi Säästkaart Pluss.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara