H&M avas Baltikumis e-poe

H&M veebipood
H&M'i veebipood on alates tänasest avatud ka Eestis ja mujal Baltikumis

Üks maailma suurimaid jaemüügifirmasid H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, avas täna hommikul oma e-poe aadressil hm.com ka Baltikumi klientidele.

H&Mi e-poes on müügil samad kollektsioonid, mis tavakauplusteski. Veebiostlejatel on ligipääs suurele valikule naiste-, meeste-, noorte- ning lasterõivastele ja aksessuaaridele. Samuti on võimalik soetada kodusisustuskaupu H&M Home’i kollektsioonidest. Lisaks tavavalikule leiab e-poest eksklusiivseid Online Exclusive esemeid ning saadaval on ka kogu H&M Beauty sari, sealhulgas juukse- ja kehatooted ning jätkusuutlik ilusari Conscious Beauty, mida H&Mi Eesti kauplustest pole senini osta saanud. Eesti klientide jaoks on uudiseks ka kontseptsioon Men Trend, mis pakub värskeimat moodi trenditeadlikule mehele.

„Oleme põnevil, et veebikauplus on nüüdsest avatud ka Baltikumis,” ütleb H&Mi Soome ning Baltikumi juht Marika Pyykkö. „Esmakordselt on kõik, mida kohalikud kliendid H&Mi juures armastavad alates baasrõivastest ning lõpetades värskeimate trendidega, ostetav vaid nupuvajutusega.  See verstapost toob H&Mi tooted mitmesse kanalisse ning meie Baltikumi klientidel on nüüdsest arvutite, nutitelefonide ning -tahvlite kaudu ööpäevaringne ligipääs meie parimatele kollektsioonidele.”

Veebipoe saabumise tähistamiseks pakub H&M klientidele ahvatlevaid soodustusi ning pakkide koju saatmine on perioodil 31. märtsist 15. maini tasuta.

Online-ostlemine muudab H&Mi veebikogemuse Eesti klientide jaoks terviklikuks: veebikeskkond H&M Life pakub inspiratsiooni ning näitab viimaseid kollektsioone, uudiskirjad annavad spetsiaalseid allahindlusi ning H&Mi sotsiaalmeediakanalid pakuvad võimalust suhelda nii H&Mi kui ka brändi teiste klientidega.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara