Kuu ajaga muudetakse Premium 7 jaamad Statoiliks

Kuu ajaga muudetakse Premium 7 jaamad Statoiliks
Kuu ajaga muudetakse Premium 7 jaamad Statoiliks

Circle K Eesti AS, kes omab ja opereerib Statoili teenindusjaamu, võtab üle Premium 7 kaubamärki kandvad 11 täisteenindus- ja 12 automaatjaama ning selle tulemusena saab Statoil taas turuosalt suurimaks mootorikütuste jaemüüjaks. Uued jaamad viiakse Statoili kaubamärgi alla novembri keskpaigaks.

Pärast Konkurentsiameti heakskiidu saamist allkirjastati 26. septembril 2016 asjaõigusleping, millega Circle K Eesti AS omandas 23 Premium 7 kaubamärki kandva teenindusjaama vara. Vara hulka kuuluvad kinnisvara, teenindusjaamade opereerimiseks vajalik põhivara ja väikevahendid ning töö- ja ärikliendilepingud.

Vastavalt kokkuleppele alustas Circle K Eesti AS esmaspäeval, 17. oktoobril ostetud jaamade ülevõtmist ning nende Statoili kaubamärgi alla viimist. Esimese jaamana ülevõetavatest saab Statoili kaubamärgi Aravete teenindusjaam. Täis- ja automaatjaamade esmane üleviimine Statoili kontseptsioonile  on planeeritud lõpetada novembri keskpaigaks.

“Me ei muuda pelgalt poeukse kohal või ID posti otsas asuvad logosid, vaid viime jooksvalt kõik omandatud jaamad Statoili kontseptsioonile vastavaks, seda nii toodete ja teenuste kui ka teeninduse poolest,” ütles Circle K Eesti AS-i peadirektor Kai Realo.

Realo sõnul toimub kuu aega kestev Statoili kontseptsioonile üleviimise protsess sujuvalt ning uute täisteenindusjaamade töötajad läbivad põhjaliku koolituse. “Kõikides uutes jaamades on käivitatud ka mentorite programm, mille käigus aitavad kogenud Statoili teenindusjaamade juhatajad uutel kolleegidel sisse elada ning Statoili kontseptsiooni omaks võtta,” lisas ta.

Realo kinnitusel võidavad uuendustest nii Statoili kui Premium 7 senised kliendid, kuna teenindusvõrk muutub oluliselt laiaulatuslikumaks. “Lisaks meie värskele toiduvalikule ning kvaliteetsetele kohvijookidele saavad uute jaamade piirkondade elanikud tankida parima kvaliteediga miles ja milesPLUS mootorikütuseid, mis võimaldavad saavutada kuni 3% väiksema kütusekulu ja parema mootori töökindluse,” lisas Realo.

Ülemineku perioodil kehtivad Statoili võrku lisanduvates teenindusjaamades novembri lõpuni lisaks Statoil EXTRA lojaalsusprogrammi tavasoodustustele ka eripakkumised kohvile, hot dog’ile ja mootorikütustele. “Kõik Premium 7 erakliendid on oodatud liituma Statoil EXTRA lojaalsusprogrammiga, et saada osa parematest soodustustest. Äriklientidele pakutakse võimalust jätkata Statoili kliendina samadel tingimustel,” ütles Realo.

Uued Statoili täisteenindusjaamad avatakse Järvamaal Märjandi külas, Tartus, Võrus, Põlvas, Viljandis, Lääne-Virumaal Haljalas, Pärnumaal Häädemeestes, Pärnus, Kohtla-Järvel ning Jõhvis, kuhu juba olemasolevale Statoili jaamale lisaks tuleb veel kaks jaama.

Automaatjaamadest kaks avatakse Tartus, üks Viljandis, üks Paides, üks Pärnumaal Audrus, üks Tallinnas ning kuus Harjumaal (Irus, Sakus, Sauel, Tabasalus, Kehras ja Kiilis). Uute teenindus- ja automaatjaamade Statoili kontseptsioonile üleviimise järel hakkab Statoil kliente teenindama kokku 77 müügikohas kõikjal üle Eesti.

Kolm endist Premium 7 täisteenindusjaama, mis varem ööseks suleti, hakkavad töötama ööpäevaringselt vastavalt Statoili jaamade ja mugavuspoodide kontseptsioonile. Vastavad jaamad asuvad Põlvas (Kesk 43), Pärnus (Tallinna mnt 84) ja Jõhvis (Tartu mnt 26). Kaks täisteenindusjaama, Kohtla-Järvel (Kalevi 37a) ja Võrus (Pikk 21a), suletakse esialgu endiselt õhtuti kell 22, kuid nõudluse tekkimisel hakkavad ka need töötama ööpäevaringselt.

23 teenindusjaama soetamine on suurim ostu-müügi tehing Eesti Statoili ajaloos.

Pärast Premium 7 teenindusjaamade ülevõtmist omab ja opereerib Circle K Eesti AS  57 täisteenindus- ja 19 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 650 inimest, neist pisut vähem kui 600 teenindusjaamades. Circle K Eesti AS kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard, mis annab tööd 100 000 inimesele ning kelle kaubamärgi Circle K all tegutseb Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias üle 12 000 mugavuspoe ja teenindusjaama

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara