Esimene Circle K värvides teenindusjaam sai valmis

Märjamaa Circle K teenindusjaam
Märjamaa Circle K teenindusjaam

Circle K Eesti ehitas Via Baltica trassil, Märjamaal asuva teenindusjaama senisest kolm korda suuremaks, investeerides selleks üle miljoni euro. Ühtlasi on tegemist esimese Circle K värvides avatud teenidusjaamaga Eestis.

“Statoili teenindusjaamade üleminekuprotsess Circle K värvidesse algab kevadel, kuid praktilistel kaalutlustel otsustasime Märjamaa teenindusjaamas  juba nüüd meie uue kaubamärgi kasutusele võtta – nii on klientidel rohkem aega uue nimega harjuda ning meie saame uue brändi elemente enne suurprojekti testida,” märkis Circle K Eesti peadirektor Kai Realo.

“Statoili teenindusjaamade üleminek uuele Circle K kaubamärgile on ettevalmistusfaasis ning see saab olema sujuv, kuni sügiseni kestev protsess. Kaubamärgi vahetus on kliendi jaoks eelkõige siiski vaid nimevahetus ning kõik meie senised tooted ja teenused jäävad alles,” tähendas Realo. „Ka ei ole selle projekti tõttu plaanis mingeid muudatusi ei teenindusjaamade ega ka töötajate arvus.“

Märjamaa teenindusjaama ehitustööde raames rajati täiesti uus teenindusjaama hoone, mille tulemusel suurenes Circle K mugavuspoe pind 160 m2-ni. Samuti muutis asukohta ja laienes sõiduautodele suunatud tankimisala ning paranes teenindusjaama üldine parkimiskorraldus.

Võrreldes seniste Statoili jaamadega on Märjamaal kasutusel seni ainulaadne, senisest ulatuslikum toiduvalmistamise ala, mis võimaldab tulevikus oluliselt laiendada nii tootevalikut kui tõsta teeninduskiirust. Teelolijate meeleheaks sai Märjamaa mugavuspood Statoili jaamadele tavapärase aknaaluse istumisala, kus kliendid saavad vajadusel ka oma nutiseadmeid laadida. Kohvisõpru hakkab teenindama kolm kohvimasinat, jäätisekokteili masina kõrvale lisandus värske apelsinimahla masin.

 

Lisaks on Circle K pood esmakordselt varustatud ka erinevate digitaalsete ekraanidega, andes seeläbi võimaluse toidupakkumisi klientidele kiirelt ja interaktiivselt tutvustada. Kuna teenindusjaama hoone muutus oluliselt suuremaks, lisati klientide paremaks teenindamiseks ka tualettruume ning esmakordselt Statoili /Circle K jaamas ka maantee teenindusjaamale kohane dušširuum.

Märjamaa poes on klientide ootustele vastu tulles kasutusele võetud ka uudne iseteeninduskassa, mis annab kiirust ja mugavust hindavatele klientidele võimaluse ekraanil kuvatud tootevalikut või toodete triipkoode kasutades oma kohvi- ja poekaupade ostud sooritada teenindajaga kassasse pöördumata.

Samuti on tankimisalal kõik tankurid varustatud makseterminalidega, et klient saaks mugavalt tankimise järel kütuse eest tasuda juba tankimisalal ning poodi puhkepausiks sisenemiseks saaks mugavalt auto parkida poe ette parkimisalale.

Eesti suurima turuosaga mootorikütuste jaemüüja Circle K Eesti AS omab ja opereerib Statoili ja Circle K kaubamärkide all töötavat 57 täisteenindus- ja 19 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 700 inimest, neist enamus teenindusjaamades.

Circle K Eesti AS kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard, kes annab tööd üle 100 000 inimesele ning kelle kaubamärgi Circle K all tegutseb Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias üle 12 500 mugavuspoe ja teenindusjaama.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara