9 toodet 10st müüakse tavakaupluses

Lumene kosmeetikatoodete väljapaneku uuendus
Lumene kosmeetikatoodete väljapaneku uuendus

Ettevõtted investeerivad liiga vähe tavakaupluse keskkonda. E-kauplustega konkureerimiseks tuleb tavakaupluses pakkuda klientidele selliseid võimalusi, mida e-keskkonnast ei leia. Fakt on see, et 9 toodet 10st müüakse ikka veel tavakaupluses, kirjutab Rootsi shopper marketingi agentuur Retail House enda blogis.

Oluline on endalt pidevalt küsida, kuidas saan kaupluse keskkonda veelgi atraktiivsemaks muuta.

  1. Tooted peavad olema kergesti leitavad
  2. Kaupluses peab olema lihtne navigeerida
  3. Paku kliendile abi õige toote valimisel
  4. Paku kliendile informatsiooni ja teadmisi, mida on lihtne kätte saada
  5. Kliendil on võimalus tooted kohe kaasa võtta – lühike tarneaeg

Rootsi shopper marketing’i agentuur Retail House uuendas mõni aeg tagasi Stockholmi Ahlensi kaubamajja Lumene kosmeetika väljapanekut. See on konkreetne näide sellest, kuidas luua konkurentsivõimeline tavakauplus.

Retail House partner ning strateegiline konsultant Martin Moström tuleb 2. mail Tallinna ning viib läbi poolepäevase shopper marketing välkloengu, kus toob välja vähemalt 10 põhimõtet, kuidas tarbijale läheneda ning parandada turunduse ROI’d, kuidas parandada toote kommunikatsiooni müügikohas ning milline on ostja teekond ostuni. Tule kuulama ning registreeru SIIN soodushinnaga 139 eurot (km-ga 166,80)

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara