2 võimalust, kuidas teenindajate müügi hirmu maandada

Bauhofi kaupluse teenindajad
Bauhofi kaupluse teenindajad

Teenindajate kõige suurem hirm on see, et nad on kaupluses pealetükkivad. Koolitaja ja teeninduskonsultant Elina Vamper annab nõu, kuidas teenindajate hirmu maandada.

Fookuses ei peaks olema käive, vaid kliendi rahulolu. Siis näeme klienti kui inimest, mitte kui rahakotti. Uuringud on tõestanud seda, et kui toome mängu raha, siis suhtumine inimestesse muutub, kui see oleks ilma rahata.

Tuua teenindusse mõttemaailma muudatus. Kui kliendiks oleks sinu sõber, kas sa soovitaksid talle parimaid tooteid? Mis muutub siis, kui sõbra asemel on lihtsalt klient? Klient on samasugune inimene nagu sõber, kes soovib samuti parimaid lahendusi.

Teeninduskonsultandi Elina Vamperi sõnul peaksid otsesed juhid koos teenindajatega aeg-ajalt müügisaalis teenindama. Kui juhil puudub oma töötajaga koostöökogemus klienditeeninduses, siis on tal väga keeruline töötajat antud valdkonnas arendada. Sellega jääb juhil täitamata tööülesanne, mis mõjutab otseselt töötajate tulemusi, mis võrdub kaupluse tulemustega.

„Eesti teenindajate suurim hirm on olla pealetükkiv, kui talla panna eesmärgiks käive,“ ütles Vamper.

Loe ka seda: Juhist sõltub, kui suurepärane on klienditeenindus

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara