3 asja, mida tuleks juba praegu teha, et olla tulevikus edukas

Ken Hughes
Ken Hughes

Maailma juhtivamaid tarbijakäitumise koolitajaid Ken Hughes toob välja kolm asja, mida tuleks juba praegu teha, et tulevikus edukas olla.

  1. Investeeri süsteemidesse. See  on küll igav teema, kuid seda on tarvis teha, et saaks analüüsida seda, kes on meie ostjad, mida nad tahavad, kus nad asuvad ning mida nad järgmiseks vajavad. Kui datat ei koguta ning analüüsita, siis ei saa pakkuda ka klientidele personaalseid pakkumisi ning seetõttu on keeruline vastata uue generatsiooni ootustele, kes ootavad üha personaalsemat lähenemist.
  2. Fokuseeri äri ostja ümber. Kui vaadata ettevõtteid, siis nad on oma äris keskendunud toodetele. Isegi organisatsiooni struktuuris on näha, et seal on vähe inimesi, kelle ametinimetuses on sõna klient või ostja. Ettevõtetes leidub väga palju inimesi, kelle ametinimetuses on logistika, tootmine, operatsioonid jms. Tuleks muuta ettevõtte fookust ja struktuuri ning keskenduma rohkem ostjatele. Seda on lihtne öelda, kuid keeruline teostada.
  3. Vari juhtkond noortest. Teinekord on näha, et kaubandusettevõtete juhtkond on kaugel praegusest uuest põlvkonnast. Palju juhte on üle 50. aasta vanused ning neil ei ole nii häid teadmisi, mida uued tarbijad tahavad. Seega on soovitus võtta juhtkonna juurde noortest koosnev vari juhtkond, mis aitab ettevõttel areneda ja kasvada ning pakub välja ka uusi lahendusi.

Tule kuula 25. aprillil Riias toimuvat Retail Masterclassi, kus Ken Hughe räägib sellest, kuidas valmistuda uuteks tarbijateks, ning kuidas peab kaubandust muutma, et ka homme edukas olla. Loe täpsemat infot ürituse kohta SIIT.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara