Stockmann: Kampaaniad ei kao kuhugi

Hullud Päevad
Hullud Päevad

Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ta ei usu, et kampaaniad ära kaovad, vaid tarbijatele tuleb pakkuda vajalikke igapäeva asju.

Villemi sõnul ei torma inimesed enam nii meeleheitlikult kampaaniatoodete poole ning käituvad mõistlikumalt. „Hullust on vähem ning inimesed on teadlikumad,“ ütles ta. Lisades, et neil on Hullude Päevade kampaanias asju, mille nimel tormatakse ning kampaania esimesel päeval oli näha, et mingitele teatud toodetele oli suur tung ning need müüdi loetud minutitega läbi. „See kinnitab ka seda, et pakkumised on head.“

Inimesele läheb Villemi hinnangul rohkem korda asjade sisuline kvaliteet. „Inimene otsib head ja kvaliteetset toodet hea hinnaga.“ Ta rääkis, et tullakse otsima tuntud kaubamärke heade hindadega.

„Keskmine ostukorv on ka läbi aastate kasvanud. Ma ei ütle, et iga kord on see suurem, kuid viimaste aastate trend näitab, et see on kasvanud,“ kommenteeris Villem. Ta lisas, et eks see kvaliteetsem brändikaup maksab ka rohkem ja see teeb numbri suuremaks.

Villem rääkis, et on näha, kuidas inimesed tarbivad targalt. „Tullakse küll kampaania ajal, aga sellel perioodil ostetakse oma igapäevaseid tooteid hea hinnaga.“ Ta ei usu, et kampaaniad hakkavad ära kaduma, vaid tuleb kaasa minna tarbija ootustega ja pakkuda talle vajalikke asju, mida ta saab targalt tarbida.

Alates 1. veebruarist on Stockmanni kõik kilekotid tasulised ning eelmise aasta Hulludest Päevadest alates ka kampaania kilekotid. „Üllatav on näha, et väga paljud kasutavad enda kaasa võetud kotte või riidest poekotte. Inimesed on tänulikud,“ sõnas Villem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara