Stockmann: Kampaaniad ei kao kuhugi

Hullud Päevad
Hullud Päevad

Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ta ei usu, et kampaaniad ära kaovad, vaid tarbijatele tuleb pakkuda vajalikke igapäeva asju.

Villemi sõnul ei torma inimesed enam nii meeleheitlikult kampaaniatoodete poole ning käituvad mõistlikumalt. „Hullust on vähem ning inimesed on teadlikumad,“ ütles ta. Lisades, et neil on Hullude Päevade kampaanias asju, mille nimel tormatakse ning kampaania esimesel päeval oli näha, et mingitele teatud toodetele oli suur tung ning need müüdi loetud minutitega läbi. „See kinnitab ka seda, et pakkumised on head.“

Inimesele läheb Villemi hinnangul rohkem korda asjade sisuline kvaliteet. „Inimene otsib head ja kvaliteetset toodet hea hinnaga.“ Ta rääkis, et tullakse otsima tuntud kaubamärke heade hindadega.

„Keskmine ostukorv on ka läbi aastate kasvanud. Ma ei ütle, et iga kord on see suurem, kuid viimaste aastate trend näitab, et see on kasvanud,“ kommenteeris Villem. Ta lisas, et eks see kvaliteetsem brändikaup maksab ka rohkem ja see teeb numbri suuremaks.

Villem rääkis, et on näha, kuidas inimesed tarbivad targalt. „Tullakse küll kampaania ajal, aga sellel perioodil ostetakse oma igapäevaseid tooteid hea hinnaga.“ Ta ei usu, et kampaaniad hakkavad ära kaduma, vaid tuleb kaasa minna tarbija ootustega ja pakkuda talle vajalikke asju, mida ta saab targalt tarbida.

Alates 1. veebruarist on Stockmanni kõik kilekotid tasulised ning eelmise aasta Hulludest Päevadest alates ka kampaania kilekotid. „Üllatav on näha, et väga paljud kasutavad enda kaasa võetud kotte või riidest poekotte. Inimesed on tänulikud,“ sõnas Villem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara