Baltika esimene kvartal lõppes suure kahjumiga

Baltika, Monton, Kvartal, Tartu
Baltika, Monton, Kvartal, Tartu

Seoses moeäri hooajalisusega lõpetas Baltika Grupp esimese kvartali 10,3 miljoni euro suuruse müügitulu juures 982 tuhande euro suuruse puhaskahjumiga. Esimeses kvartalis tegi parima tulemuse veebipood Andmorefashion.com, mille müügitulu kasvas võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 35%

Baltika Grupi esimese kvartali müügitulu vähenes võrreldes mulluse tulemusega neli protsenti. Esimese kolme kuu jaemüük oli 8,1 miljonit eurot, mis on aastatagusega võrreldes viis protsenti vähem. Jaanuari heale müügile järgnes läbi aegade nõrgim veebruari tulemus, mille põhjustas eelkõige kliendikülastuste oluline langus ja seda eriti Leedu turul. Märtsis tõid erinevad kampaaniad külastajad taas poodidesse ning müügitrend paranes.

Hulgi- ja frantsiisimüük vähenes eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes 8% ja oli 1,7 miljonit eurot. Aasta alguse müügi languse peamisteks põhjusteks oli frantsiisipartnerite vähenenud müügid Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes. Kui frantsiisimüük vähenes, siis müük hulgipartneritele suurenes esimeses kvartalis 7%

Baltika Grupi e-poe Andmorefashion.com esimese kvartali müügitulu kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 35% ja oli kokku 470 tuhat eurot. Kokku võeti esimese kolme kuuga vastu 9946 tellimust 30 riigist, sealjuures 57% müügist tuli Eestist.

E-poe kasvule aitas kaasa ka Click&Collect võrgustiku laiendamine Baltikumis ning teenuse kättesaadavaks tegemine Soomes. Click&Collect võimaldab veebipoest ostu sooritanud kliendil oma kauba valitud Baltika Grupi esinduskauplustest ilma transporditeenuse kuluta kätte saada.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Maxima otsib KAUPLUSTE FORMAADIJUHTI

Maxima Eesti OÜ

04. juuni 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara