Apollo raamatupoed saavad iseteeninduskassad

Kristiine keskuse Apollo kauplus
Kristiine keskuse Apollo kauplus

Hetkel käib Apollo kauplustesse planeeritavate iseteeninduskassade süsteemi testimine. Iseteeninduskassad loodetakse klientidele kasutuseks tööle rakendada lähiajal.

„Apollo üheks põhiväärtuseks on uuendusmeelsus ning kaasaegsed iseteeninduskassad otsustasime paigaldada eelkõige kliendimugavuse tõstmiseks,“ rääkis Apollo ostu- ja turundusjuht Helena Hyldahl. Tema sõnul on iseteeninduskassad suureks abiks ka teenindavale personalile, jättes neile enam aega klientidele soovituste ja nõuannete jagamiseks.

Hyldahl ütles, et Apollo grupis (Apollo kinos) on iseteeninduskassad kasutusel olnud juba mõnda aega ning nii tagasiside klientidelt kui teenindavalt personalilt on olnud vägagi positiivne. „Sellest johtuvalt toome iseteeninduse sisse ka Apollo kauplustesse ja need hakkavad täiendama tavakassasid eelkõige suuremates kauplustes.“

Hetkel veel iseteeninduskassad töös ei ole, kuid Hyldahli sõnul käib aktiivne süsteemi testimine ning nad loodavad kassad klienditele kasutuseks tööle rakendada lähiajal.

Solaris keskuse Apollo kauplus
Solaris keskuse Apollo kauplus

Esimeste kauplustena saavad iseteeninduskassad Kristiine keskuse, Viimsi keskuse ning Solaris keskuse Apollod. „Juuni viimasel nädalal avame uue kaupluse ka Tartus Kvartali keskuses ning ka sinna on plaanitud iseteeninduskassade paigutus,“ ütles Hyldahl.

Tema sõnul peaks iseteeninduskassade lisamine kindlasti suurendama ostumugavust eelkõige nende tipp-hooajal – suurendades teeninduskiirust koolialguse ning jõuluperioodil.

Apollol pole iseteeninduskassade juurde eraldi teenindajat planeeritud. „Sarnaselt Apollo kino kogemusele on aga klienditeenindaja alati käeviipe kaugusel ja kõikide küsimuste korral abiks.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara