Mikelsaar: konkurents on tugevmaks läinud

Priit Mikelsaar
Priit Mikelsaar

Margus Linnamäele kuuluvale UP Investile poole Biomarketi poeketist müünud Priit Mikelsaar otsis strateegilist partnerit, et turuosa hoidmiseks edasi liikuda.

Mikelsaar rääkis, et konkurents on turul tugevmaks läinud ja Biomarket peab turuosa hoidmiseks edasi liikuma. "Kui Biomarket oma tegevust 15 aastat tagasi alustas, toimus ökotoodete müük eelkõige ökopoodide kaudu. Tänaseks on ökotoodete kättesaadavus Eestis õnneks palju paremaks läinud, sealhulgas kaasavad ka supermarketid oma tootevalikusse järjest rohkem ökotooteid," rääkis ta.

"Meil ei ole soovi ökovaldkonnast väljuda, pigem küsisime endalt, kuidas saaksime Biomarketi missiooni ökotoodete kättesaadavaks, igapäevaseks ja loomulikuks muutmisel veelgi paremini ellu viia ja tugeva partneri kaasamine tundus väga mõistlik samm," ütles ta.

Otsustavaks sai UP Investi kontserni kuuluvate ettevõtete strateegiline sobivus, sest sealt leiab nii jaekaubandus- ja teenindusettevõtteid kui ka tervise- ja toidu valdkonna ettevõtteid. "Inimesed, kellega erinevatest grupi ettevõtetest kokku olen puutunud, on väga professionaalsed ja sümpaatsed ning usun, et tegime hea valiku," ütles Mikelsaar.

Loomulikult on UP Investi osaluse ostmise taga soov ettevõttesse rohkem investeerida ning seda laiendada.

Loe Äripäevast pikemalt, mis on Mikelsaare edasised plaanid.

Osale arutelus

  • Kristjan Pruul

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara