Prisma tahab kollased hinnasildid kaotada

Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses

Prisma ostuosakonna grupijuht Tõnis Tomingas rääkis, et nad soovivad pakkuda oma klientidele püsivalt soodsaid hindu ning nende soov oleks tulevikus üldse kollased hinnasildid ehk kampaaniad kaotada.

Eestis on hetkel aktiivselt kasutusel kampaania hinnastamise mudel, kuid nad soovivad igapäevaselt olla soodsaim kauplus. „Soovime kampaaniale minevad kulud ära kaotada, et hinnad püsivalt madalad hoida,“ sõnas Tomingas.

Ta lisas kurvastusega, et Eesti turg nõuab kampaaniaid ning seetõttu lähevad nad vähesel määral sellega kaasa. „Meil on olemas tegevusplaan, kuidas kampaania osakaalu vähendada.“

Prisma loobub kampaaniate reklaamimisel hankijate turundusrahadest. „Me ei taha sõltuda hankija plaanidest, vaid tahame pakkuda ja reklaamida seda, mis on tarbijatele parim.“ Tomingas ütles, et kui hankija annab kauba püsivalt soodsa hinnaga, siis saab kauba panna alusega riiulisse. „Lisame juurde sildi „Püsivalt soodne“ ning see on win-win mõlema poole jaoks. Töötame teadlikult selle nimel.“

Samuti kinnitavad ka olemasolevad (Delfi Kasulik, Postimehe Tarbija) hinnauuringud Prisma soodsaima kaupluse kuvandit.

Sortiment

„Oleme teinud oma tootevalikus, eriti tööstuskaupades suure muudatuse ning toonud müügile tuntud kaubamärke. Jätame tundmatud ja madalama kvaliteediga tooted sortimendist välja,“ ütles Tomingas.

Ta lisas, et Prisma võttis seisukoha, et hüpermarketis peab saama sama kvaliteediga kaupa, kui spetsialiseerunud poes.

Nende jaoks on väga oluline pakkuda ka kvaliteetseid private label tooteid. „Eestis on kuvand, et tegemist on odava kaubaga, kuid mujal maailmas see nii ei ole.“ Tema sõnul on Rainbow kaubamärgi tooted juhtivate kaubamärkide kvaliteediga ning nende hinnapoliitika on, et need peavad olema 10-15% odavamad, kui juhtiv bränd.

Tulevikueesmärgid

Tomingas rääkis, et nad soovivad olla esimene valik peredele ning ettevõtte emafirma S-Grupp toetab ka seda. Sügsisel vahetasid nad välja ka enda slogani „Üks mure vähem“ „Perele parim“ vastu. Samuti soovivad nad olla suurim jaekett ning avada 2022. aastaks 10 uut supermarketit Tallinnas ja selle lähipiirkonnas.

„Olen kindel, et jaekaubanduse turg korrastub lähiaastatel ning uute tulijate lisandumine tekitab kindlasti hinnasurve,“ ütles Tomingas. Ta lisas, et ellu jäävad need, kes suudavad heade hindade juures pakkuda kõrget kvaliteeti teenuses ja teeninduses.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara