Autor: Helen Külaots • 7. juuli 2023

Solarise Delice'ist saab kesklinna moodsaim pood

7.-9. juulini toimub Solarise Delice'i poes tühjendusmüük ning alates 10. juulist suletakse pood pea kaheks kuuks. Pood saab täiesti uudse kontseptsiooniga välimuse ja veelgi parema kaubavaliku. Loe, mis ees ootab.
Solarise Delice'st saab moodne linnaturulik pood

Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski ütleb, et kui Selver ostis mõned aastad tagasi Comarketi kauplusteketi, said nad sealt kaasa ka Delice'i poed. “Otsustasime selle brändiga jätkata, sest Delice on omanäoline, Selverist eristuv ja end hästi tõestanud kauplusekett, mis konkureerib edukalt südalinna teiste premium-poodidega,“ selgitab ta.

Delice'st saab moodne linnaturulik pood

Poe uue kontseptsiooni loomine võttis aega ligi poolteist aastat ja seda tehti koostöös disainiagentuuriga Velvet ning disaini- ja sisearhitektuuribürooga Vaikla Disain. “Protsessi käigus võtsime mõtteliselt juppideks lahti iga väiksemagi Delice'i poega seonduva detaili – alates kaupluse sisekujunduset, lõpetades töötajate riietuse ja hinnasiltidega ning ehitasime sealt üles täiesti uudse kontseptsiooniga kaupluse,” ütleb Veski.

Pärast põhjalikke ümberehitustöid võib Solarise Delice'i kirjeldada märksõnadega Vahemerelik urban-market.

Põhivärvideks saavad olema must, valge, kollane ja hall. Veski sõnul on uues poes avar ruumiplaneering, metallist riiulid ja suured ripplambid, mis lisavad tööstuslikku stiili, ning geomeetrilised mustrid, mis omakorda mõjuvad maalähedaselt ja hubaselt. “Iga osakond hakkab välja nägema nagu eraldiseisev ärikene – just nagu turul,” annab Veski sõnadega edasi poe uut välimust.

Rahvusköökidele ja erilisusele keskenduv kaubavalik

Delice'i kaubavalik on alati olnud veidi teistsugune kui Selveris või mõnes muus poes. Veski alustab valmistoiduleti kirjeldamisest: „Delice'is müüakse palju omatoodangut – seal kohapeal on peakokk, kelle käe all valmivad salatid, sooja leti toidud, wrapid, võileivad, poke-kausid jpm. Uuenenud Delice'i poes saab valmistoidulett olema veelgi rikkalikum.”

Kesklinnas elab palju välismaalasi ja see on mõjutanud ning mõjutab ka edaspidi Delice'i poe kaubavalikut. Veski sõnul otsivad nii turistid kui Eestis elavad välismaalased tihti oma rahvusköögile omaseid tooraineid. “Delice'is on alati see valik lai olnud ja me jätkame selle suunaga – pakume parimat sortimendivalikut kesklinnas.”

Solarise Delice'i kliendiks on ka kinokülastaja ja kesklinnas töötav inimene. “Peame kaubavaliku loomisel arvestama ka selle sihtgrupiga, kes otsib Delice'i poest erilisemaid snäkke, kvaliteetseid kondiitritooteid ja muud, mida igapäevapoest otsimas ei käi,” ütleb Veski.

Delice'i poes on siiani olnud kaks erinevat tüüpi iseteeninduskassat: puldiga ja ilma. “Nii jääb see ka edaspidi,” ütleb Veski ja põhjendab otsust sellega, et kesklinnas on palju neid ostjaid, kel pole Partnerkaarti, kuid soovivad siiski iseteenindust kasutada.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757