Koroonakriisi järel jäävad ellu keskused, mis muutuvad jõulisemalt vaba aja veetmise kontseptsiooni suunas, kirjutab Uus Maa Kinnisvarabüroo juhatuse esimees Jaanus Laugus ettevõtte ajaveebis.

- Viru tänav võiks saada drenaaži ja elektrikütte ning muutuda tõeliseks ostutänavaks.
- Foto: Sven Arbet
Koroonaviiruse puhang on pannud kaubanduskeskused löögi alla. Enamikus Euroopa riikides on need suletud ja ilmselt avatakse alles piirangute lõdvendamise viimases faasis, kui viirus on lõpuks selgelt taandumas ning inimesed võivad taas lähestikku suhelda ja liikuda. On tõenäoline, et praegu toimuv muudab ostukeskuste turgu jäädavalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.