Autor: Taavi Raidma • 8. oktoober 2020

Digiturundus on saanud kaubanduses möödapääsmatuks

Kujutame end esmalt ajas 15 või 20 aastat tagasi. Millistes kanalites oleks võimalus oma toodet või teenust müüa?

Valdkonna asjatundjad paneksid kindlasti reklaamid käima TV-s, raadios, riputaksid üles silmapaistva printreklaami tänavale ja kuulutaksid enda olemasolust ajalehe väljaannetes.

Arvestades, et muid infoallikaid tol ajal ei olnudki, siis nende tegevustega garanteerid kindlasti jõudmise väga suure hulga inimesteni. Ütleme nüüd aga, et müüdavaks tooteks on professionaalsed käärid juuksuritele – mis kasu on suurtest massidest, kuhu kuuluvad ka kokad, tehasejuhid, autoremondilukksepad ja kooliõpetajad? Sel ajal lihtsalt ei olnud väga palju võimalusi, kuidas kitsendada oma reklaami jõudmist konkreetsete huvigruppideni.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700