• 29.09.23, 09:38

Kaubanduses pole nulltoiduraiskamine enam ulmeline eesmärk

ÜRO eestvedamisel peetakse täna rahvusvahelist toiduraiskamise teadlikkuse päeva. Toidujäätmete tekke uuringu andmetel tekib Eestis aastas ligi 167 000 tonni toidujäätmeid, sellest pool kodumajapidamises ning ca 12% kaubanduses. Eesmärk peaks samas olema kõikjal nulltoiduraiskamine, kirjutab Reitan Convenience Estonia innovatsioonijuht Berit Heinmets.
Reitan Convenience Estonia innovatsioonijuht Berit Heinmets
  • Reitan Convenience Estonia innovatsioonijuht Berit Heinmets
Jaekaubanduses pole toiduraiskamise teema enam tabu – mõistetakse, et ollakse osa probleemist. Ehkki valdav osa toidust läheb raisku koduses majapidamises, on jae- ja mugavuskettidel oluline roll tarbimisharjumuste kujundamisel ning teadlikkuse suurendamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele