Kristel Mets: vana hea kogukonnapood naaseb uuel moel
Jaekaubandust suunab tarbija ootus, et jalutuskäigu kaugusel oleks väike vanamoeline oma kandi pood, kus oleks samas uuenduslik kiire ja mugav ostukeskkond, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
Eesti paikneb kultuuride ristmikul ja nii on see ka jaekaubanduse trendidega. Ühelt poolt oleme võrdlemisi suure kaubanduspinnaga inimese kohta Põhjala riikide seas. Teisalt kuulume mitmes mõttes Ida-Euroopasse: nii tehnoloogilise innovatsiooni laia leviku, kui ka selle poolest, et pärast koroonapandeemiat on jõulist comeback’i tegemas kogukonnapood, mille käive on kasvamas nii Eestis kui mitmes teises siitkandi riigis.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.