Apranga pani aastale punkti aegade parima tulemusega
Leedu rõivamüügiettevõtte Apranga Grupi jaekäive ulatus eelmise aasta detsembris 33,6 miljoni euroni ja kasvas eelnenud aasta detsembriga võrreldes ligi 20 protsenti, kirjutab Äripäev.
Leedu rõivamüügikett näitas viimasel aastal head tulemust, detsembris saavutati ajaloo suurima kuise jaekäive.
Foto: Raul Mee
Eelmise aasta detsembris saavutas Leedu rõivamüügikett Apranga Grupp 33,6 miljoni euroga ajaloo suurima jaekäibe tulemuse. 2022. aasta detsembriga võrreldes tuli kasvu 19,1 protsenti, selgus börsiteatest.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.