• 01.07.24, 09:00

Salvest: müügimahtu kahandas ka vähene sündivus

Konservitootja Salvest müüs eelmisel aastal tooteid miljoni eest rohkem kui aasta varem, aga koguses jäi varasemale aastale alla. Peale ostujõu kahanemise mõjutas seda ka sündide vähenemine Eestis, selgitas ettevõte.
Vähem sünde – vähem beebitoitu.
  • Vähem sünde – vähem beebitoitu.
  • Foto: Andras Kralla
Salvesti käive oli eelmisel aastal 22 miljonit eurot ja see kasvas, ärikasum jäi aga varasemast aastast neli korda väiksemaks –0,4 miljonit varasema ligi 1,6 miljoni asemel.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.24, 11:07
Tootjad on juba tõestanud, et suhkrumaks ei toimiks
Tootjad juba ongi aastate jooksul suhkrusisaldust jookides vähendanud, tulemused ongi tõestuseks, et suhkrumaksul poleks mõtet, ütles Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp.
Uudised
  • 16.04.24, 16:05
Eesti parima toidutoote maitse lõi žürii pahviks
Rebimine oli tihe ja punktivahed väikesed, kuid konkursi Eesti Parim Toiduaine 2024 võitjaks pärjati toode, mille arenduses nähti kõige suuremat väljakutset.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele