• 01.07.24, 09:00

Salvest: müügimahtu kahandas ka vähene sündivus

Konservitootja Salvest müüs eelmisel aastal tooteid miljoni eest rohkem kui aasta varem, aga koguses jäi varasemale aastale alla. Peale ostujõu kahanemise mõjutas seda ka sündide vähenemine Eestis, selgitas ettevõte.
Vähem sünde – vähem beebitoitu.
  • Vähem sünde – vähem beebitoitu.
  • Foto: Andras Kralla
Salvesti käive oli eelmisel aastal 22 miljonit eurot ja see kasvas, ärikasum jäi aga varasemast aastast neli korda väiksemaks –0,4 miljonit varasema ligi 1,6 miljoni asemel.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.24, 11:07
Tootjad on juba tõestanud, et suhkrumaks ei toimiks
Tootjad juba ongi aastate jooksul suhkrusisaldust jookides vähendanud, tulemused ongi tõestuseks, et suhkrumaksul poleks mõtet, ütles Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp.
Uudised
  • 16.04.24, 16:05
Eesti parima toidutoote maitse lõi žürii pahviks
Rebimine oli tihe ja punktivahed väikesed, kuid konkursi Eesti Parim Toiduaine 2024 võitjaks pärjati toode, mille arenduses nähti kõige suuremat väljakutset.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele