Sisuturundussaates vestleme preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeliga, kes on toonud Eesti turule maailmakuulsaid disainibrände nagu Villeroy & Boch. Teine saatekülaline on Lartusi endine turundusjuht Kairit Parkeri.
Saates tuleb juttu sellest, miks kaubanduskeskused ei sobi luksusbrändidele. Kas ja kuidas on ostja 25 aastaga muutunud? Mis eristab disainiteadlikku ostjat hinnatundlikust? Millised on e-kaubanduse õppetunnid luksuskauba müümisel? Milline on Lartusi kasvuambitsioon ning miks Lartusi vajab uut partnerit või investorit?
„Kui ma saaksin uuesti alustada, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda”, kõlab üks Karin Mängeli õppetund.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Fotol Lartusi asutaja Karin Mängel ja endine turundusjuht Kairit Parker.
Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.