Kuigi Tallinna kaubanduskeskused olid möödunud nädala allahindluskampaania Musta Reede ajal inimestest pungil, siis mullusega võrreldes jäi külastatavus siiski alla, rääkis Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos.
„Järgmise aasta esimene pool kõige rõõmsam enam ei ole,“ ütles Maaroos Äripäeva hommikuprogrammis. „Loodame üldise olukorra paranemist.“
Tarbijate ostukäitumine on vähenenud majandusolukorra pärast ning see kajastub ka Musta Reede tulemustes, leidis keskuste juht. Võrreldes tavalise nädalavahetusega oli kaubanduskeskuste külastatavus siiski 20-25 protsenti kõrgem.
Kaubanduskeskuste kõige põhilisem näitaja ongi külastatavus ning Maaroos sõnas, et terve aasta näitajad Kristiine keskuses on ületanud isegi 2019. aasta näitajaid.
„Midagi kurta tegelikult ei ole,“ rääkis Maaroos tervet aastat kokku võttes.
Intervjuus räägiti veel Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juhiga Kristjan Maaroosiga, mida tänavu alla hinnati, mida osteti ja kui palju rahvast poode külastas .
Intervjueeris Neeme Korv.
Foto autor: Andras Kralla.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.