Saates "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" tuleb juttu tehisintellektist ehk AIst ning selle rakendamisest erinevates majandussektorites.

- Tarmo Koppel.
- Foto: Erakogu
Kuuleme, mis see tehisintellekt on, kuidas teda õpetada, mis on tema suurimad puudused ning kuidas ettevõtted temast kasu saavad lõigata. Räägime sellest, millised on juriidilised takistused tehisintellekti kasutuselevõtul ning kuidas USA ja Euroopa Liit selles küsimuses on erinevatel seisukohtadel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.