• 11.10.22, 13:00

Kas vana müügikoer on võimeline õppima uusi trikke?

Võib olla oled kuulnud ütlust "Ega vanale koerale uusi trikke ei õpeta!" ning seekordses saates arutleme, kuidas õppida paremini või uutmoodi müüma, samas kui vanad või valed harjumused on juba tugevalt juurdunud.
Kas vana müügikoer on võimeline õppima uusi trikke?
  • Kas vana müügikoer on võimeline õppima uusi trikke? Foto: erakogu
"Nimed müügitahvlil" saates arutlevad selle üle Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Sales’ist, ning vastuse saavad küsimused:
• Mis on suurim arengut takistav tegur?
• Mida tähendab põhimõte, et inimesel on olemas kõik sisemised ressursid õnnestumiseks?
• Miks jäävad ilma hea süsteemita muutused ja tulemused saavutamata?
• Millest alustada ja millele keskenduda, et muutust ellu viia?
• Kuidas ühele konkreetsele asjale keskendumine võib Su tulemuslikkust mitmekordistada?
Saate lõpus avalikustavad Silver ja Andres kõikidele saate kuulajatele pühendatud pommuudise.
Head kuulamist ja edukaid müüke!
Kuula saadet siit:
Kas vana müügikoer on võimeline õppima uusi trikke?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele