• 24.01.23, 13:01

Kuidas praegusel ajal oma äri käimas hoida ja kasvada?

Enamike jaoks oli 2022. aasta täis väljakutseid ja juba maksimumpingutust nõudev. Teha kõikide kriiside kiuste ikka oma plaan täis väärib omaette kiidusõnu. Kuid mida teha, kui nüüd on vaja seda sooritust korrata või teha veel parem tulemus - seda ajal kui väljavaated lähevad pigem hullemaks?
Silver Rooger Pärnu Juhtimiskonverentsil.
  • Silver Rooger Pärnu Juhtimiskonverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Järjest olulisem on kokkuhoiu kõrvalt keskenduda kliendile ja olla pildis. Aeg on kohaneda ja vaadata üle muutunud turuoludes oma lähenemine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele