Kuidas praegusel ajal oma äri käimas hoida ja kasvada?
Enamike jaoks oli 2022. aasta täis väljakutseid ja juba maksimumpingutust nõudev. Teha kõikide kriiside kiuste ikka oma plaan täis väärib omaette kiidusõnu. Kuid mida teha, kui nüüd on vaja seda sooritust korrata või teha veel parem tulemus - seda ajal kui väljavaated lähevad pigem hullemaks?
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.