• 24.01.23, 13:01

Kuidas praegusel ajal oma äri käimas hoida ja kasvada?

Enamike jaoks oli 2022. aasta täis väljakutseid ja juba maksimumpingutust nõudev. Teha kõikide kriiside kiuste ikka oma plaan täis väärib omaette kiidusõnu. Kuid mida teha, kui nüüd on vaja seda sooritust korrata või teha veel parem tulemus - seda ajal kui väljavaated lähevad pigem hullemaks?
Silver Rooger Pärnu Juhtimiskonverentsil.
  • Silver Rooger Pärnu Juhtimiskonverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Järjest olulisem on kokkuhoiu kõrvalt keskenduda kliendile ja olla pildis. Aeg on kohaneda ja vaadata üle muutunud turuoludes oma lähenemine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele