• 03.10.23, 14:00

Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?

Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates kuuleme kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahte ettekande salvestust.
Katre Uibomäe ja Erkki Markus.
  • Katre Uibomäe ja Erkki Markus. Foto: Raul Mee
Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.
Saates kuuleb hulgaliselt nõuandeid ja soovitusi, mida tasub rakendada enda e‑poe kasutajasõbralikumaks muutmisel.
Saade valmis koostöös pakiveo ettevõttega DPD.
Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele