Autor: Keit Ausner • 3. oktoober 2023

Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?

Katre Uibomäe ja Erkki Markus.
Foto: Raul Mee
Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates kuuleme kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahte ettekande salvestust.

Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.

Saates kuuleb hulgaliselt nõuandeid ja soovitusi, mida tasub rakendada enda e‑poe kasutajasõbralikumaks muutmisel.

Saade valmis koostöös pakiveo ettevõttega DPD.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757