"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu värsketest muudatustest ja trendidest, mis seotud turunduslike ja käitumuslike andmete kogumisega digitaalses keskkonnas, peamiselt e‑poodidele. Selleks kutsusime stuudiosse valdkonna tipptegija Mediabrands Digitali Performance tiimi juhi Karl Lilienbergi.
- Kuldar Kullasepp ja Karl Lilienberg. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu Google Consent Mode’ist, andmete kogumisest, e‑poodide usaldusväärsusest ning sellest, mida e‑poed peavad tegema, et nende e‑kauplused oleksid muudatustega vastavuses.
Milline saab olema küpsiste kadumise mõju ning kui kaua hoida taasturunduses kliendi kontakte?
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Google'i piirangud teevad e‑kaupmeeste elu raskemaks
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.