• 12.06.24, 09:33

Guido Pärnits: tarbija tunneb end kindlamalt, kaupmees aga püsib ettevaatlik

Aprillist alates on tarbijad end tundnud üha kindlamalt, kuid see tunne ei avaldu kohe ostuna, ütles Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits Äripäeva raadios.
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa hinnangul ei tunne inimesed enam, et kõik läheb allamäge.
  • Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa hinnangul ei tunne inimesed enam, et kõik läheb allamäge.
  • Foto: Liis Treimann
Pärnitsa sõnul teeb tarbijate kindlus küll kaupmeeste ja keskuste tuju paremaks, aga saadakse aru, et muutus võtab aega. "Ju see teine poolaasta tuleb parem – see on justkui mantra, mida korrutatakse," ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele