• 22.08.24, 16:00

Juhani Puukooli müügiprognoosid ei osutunud tõeks: patt oleks praegu kurta

Juhani Puukool ennustas tänavuseks, et ettevõtte käive langeb, kuid nende prognoos pole täide läinud ning jaekliendid on viimaste aastatega võrreldes hoopis aktiivsemad.
Juhani Puukoolis ostavad taimi kõige enam jaekliendid. Eriti populaarsed on tänavu hortensiad.
  • Juhani Puukoolis ostavad taimi kõige enam jaekliendid. Eriti populaarsed on tänavu hortensiad.
  • Foto: Andras Kralla
“Arvestades kogu majandusolukorda hetkel, siis ausalt öeldes patt oleks kurta,” ütles Juhani Puukooli müügiarendusjuht Ülle Soonpuu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta lisas, et ettevõte sammub praegu eelmise aasta rütmis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele