Juhani Puukool ennustas tänavuseks, et ettevõtte käive langeb, kuid nende prognoos pole täide läinud ning jaekliendid on viimaste aastatega võrreldes hoopis aktiivsemad.

- Juhani Puukoolis ostavad taimi kõige enam jaekliendid. Eriti populaarsed on tänavu hortensiad.
- Foto: Andras Kralla
“Arvestades kogu majandusolukorda hetkel, siis ausalt öeldes patt oleks kurta,” ütles Juhani Puukooli müügiarendusjuht Ülle Soonpuu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta lisas, et ettevõte sammub praegu eelmise aasta rütmis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.