• 19.11.25, 11:00

Kas paindlik järelmaks toob suurema ostukorvi ja kliendi tagasi?

B2B ostud katkevad tihti tasumise sammus, kui paindlikku makseviisi napib. Saates selgitatakse, kuidas ärikliendi järelmaks toob tarbijaturult tuttava lahenduse ettevõtete ostudesse: leping sõlmitakse firmaga, teenus on e-poe ostukorvi integreeritav ning protsess on kaupmehele automaatne.
Hoovi järelmaksu tootejuht Kevin Omelin.
  • Hoovi järelmaksu tootejuht Kevin Omelin.
  • Foto: SVEN TUPITS
Saate “Kaupmehe eduvalem” külalised Hoovi järelmaksu tootejuht Kevin Omelin ja Tiki Treileri esindajaja Marken Järv arutavad selle üle, milliseid riske B2B järelmaks maandab ja kuidas toimivad väljamaksed. Krediidiriski hindab pakkuja ning kaupmees saab raha alusdokumendi alusel iga tööpäev ning kliendi hilisem maksekäitumine seda ei mõjuta.
Tuuakse näiteid ka sellest, kuidas ühel partneril moodustas ärikliendi järelmaks 15% Eesti e-poe müügist ning keskmine ostukorv kasvas tänu selle võimaluse lisamisele 12%. Sobiv järelmaksu hinnavahemik ulatub tavaliselt paarisajast kuni umbes 10 000 euroni. Omelin räägib saate seda, et kui lihtne on alustada, kuidas levinud e-poe platvormidel piisab vaid plugina lisamisest ning ta kinnitas, et muudel juhtudel aitavad nad tehnilise toega.
Saadet juhib Nele Peil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaupmehe eduvalem
Kas paindlik järelmaks toob suurema ostukorvi ja kliendi tagasi?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele