Kaks tehnoloogilist lahendust, mis aitavad tagada ohutu teeninduskeskkonna

Tänases muutunud maailmas peame pöörama erilist tähelepanu sellele, kuidas tagada ohutus teeninduskeskkonnas. Tutvustame teile kontaktivaba järjekorrasüsteemi ning kaubandus- ja teeninduskeskkonnas viibivate inimeste arvu efektiivset kontrollimise lahendust.

Foto: Maarit Eerme

Kontaktivaba järjekorrasüsteemi

Järjekorrasüsteemide tootja Qmatic reageeris kiiresti ülemaailmsele viirusepuhangule ning tõi märtsis 2020 turule järjekorrasüsteemi, mis on kasutajatele kontaktivaba.

Uus toode - Instant Mobile Queue Management Package - on loodud selleks, et olulised teenusepakkujad, nagu meditsiiniasutused, apteegid, pangad, kauplused, saaksid oma kliente edasi teenindada turvaliselt ning kiirelt.

Tegu on pilvepõhise lahendusega ning klient saab järjekorrasüsteemi kasutada oma mobiiltelefoni abil. Teenuseosutaja prindib ukse või akna peale QR-koodi ning juhised, kuidas süsteemi kasutada. Klient loeb QR-koodi oma mobiiltelefoniga ning saab seeläbi võtta mobiilse järjekorranumbri. Telefoni ekraanil näeb klient, mitmes ta on järjekorras ning saab jälgida järjekorra liikumist. Tänu sellele ei pea klient ootama enda teenindamist ootesaalis, vaid võib seda teha näiteks õues või oma autos. Teenindussaali siseneb klient alles siis, kui telefon annab märku, et on tema kord siseneda. See vähendab teenindussaalis koos ootavate klientide arvu.

Süsteemi saab kasutada ka nii, et kliendi võtab teenindussaalis vastu teenindaja, kes küsib kliendilt telefoninumbri ning peale selle süsteemi sisestamist saab klient SMS-iga oma telefoni mobiilse järjekorrapileti.

Peale teenindamist saab kliendile saata koheselt telefoni küsimustiku, et saada kiiret tagasisidet, kuidas klient teenindamisega rahule jäi.

Lihtne ja ülevaatlik kliendiloendus tagab turvalise teeninduskeskkonna

Jaekaubandus on silmitsi suurte muudatustega. Ühelt poolt on vaja tagada klientidele esmatarbekaupade kättesaadavus, teiselt poolt ja praegusel hetkel tähtsamgi, on tagada nii klientide kui kaubandustöötajate turvalisus.

Optiguard on olemasolevaid tehnoloogilisi lahendusi kasutades loonud lihtsa süsteemi, kuidas kontrollida kaubanduspinnal viibivate inimeste arvu ning tagada seeläbi mugav ning turvaline ostu- ja töökeskkond kõigile.

Mida lahendus teeb?

1. Loendab kaubanduspinnale sisenevaid ja väljuvaid kliente.

2. Omab ülevaadet hetkel ostukohas viibivatest inimestest.

3. Kuvab numbrilist infot ekraanil, mis võib olla nähtav nii töötajatele kui ka klientidele endile.

Kuidas lahendus töötab?

1. Hansab paigaldab kliendiloenduskaamera kaupluse sisse- ja väljapääsudele.

2. Kaamera analüüsib ja loendab kauplusesse sisenejaid ja väljujaid.

3. Kaupluses viibivate inimeste koguarv kuvatakse ekraanil (näiteks kauplusesse sissepääsul)

Millised on lahenduse kasutegurid?

1. TURVALISUS – nii töötajad, kui kliendid saavad olla kindlad, et kaubanduspinnal on kõigi jaoks piisavalt ruumi ning inimesed ei ole sunnitud viibima üksteisele liiga lähedal.

2. USALDUS – kaupmees, kes hoolitseb oma klientide ja töötajate eest keerulistel aegadel, jääb pikaks ajaks meelde ning tagab suurema kliendilojaalsuse ka pikema aja jooksul.

3. REKLAAMPIND – lisaks külastajate arvule on ekraanile võimalik kuvada ka reklaame, eripakkumisi jpm.

KÜSI LISA:

Martin Melnikov

Hansab AS automaatsete lahenduste müügijuht

martin.melnikov@hansab.ee

Telefon: +372 5373 2584

Ott Viirmann

Hansab AS kaubanduslahenduste müügijuht

ott.viirmann@hansab.ee

Telefon: +372 605 9824

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700