Autor: Kaubandus.ee • 22. juuni 2021

Kaupluse digitaliseerimine ja optimaalsed sisemised protsessid

Strongpoint Norvay, Senior Vice President Gisle Elvebakken ja Pricer, Vice President Sales Edvin Ruud rääkisid jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril "Edukaks läbi uue taktika" sellest, kuidas liikuda kaupluse digitaliseerimise ning optimaalsete sisemiste protsesside suunas.

Suutlikkus hindasid kiiresti ajakohastada annab jaekaubanduses konkurentsieelise. Vaadake, milliseid tehnoloogilisi lahendusi hindade kiireks muutmiseks juba pakutakse ja tutvuge nende kasulike funktsioonidega. Näiteid kaupluse digitaliseerimisest: mis on ajendanud elektrooniliste hinnasiltide kasutuselevõttu Põhjamaades.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757