Fix masteri kümnendat aastapäeva tähistati 2019. aastal. Kaubamärgi alla kuulub lai valik tarvikuid, mis hõlmab praegusel hetkel üle 10 000 tooteartikli. Brand Manager Paavo Dikert ütleb, et esialgu oli tooteartikleid sadades. „Tahtsime arendada kaubamärgi, mis hõlmab professionaalseid kinnitustarvikuid võimalikult laiaulatuslikult, ja artiklite arvu veelgi kasvatada.“
Klientidel peab olema lihtne tooteid osta ja see saavutatakse selge väljapaneku kaudu. Ferrometal mõistis juba aastaid tagasi, et pakendid peavad olema eristuvad ning ka väljapanek ja kasutajate juhendamine peavad toimima. „Lõime aastal 2011 võtmed-kätte-kauplusekontseptsiooni Fix master Store System. Sellel on ühtne ja selge väljapanek, valmis riiulid, edasimüüjale tellimissüsteem ja müügitugi ning lõppkliendile veebileht. Kontseptsiooni keskmeks on muidugi kvaliteetne ja lai tootevalik.“ Nii karpidele ja lahtisele kaubale kui ka tuubidele, kettidele, trossidele ja IP-kottidele on esinduslikus tervikus oma koht.
Paavo Dikert ütleb, et Fix masteri lai tootevalik ja sobivus professionaalseks kasutamiseks on edasimüüjatele eeliseks, sest nad säästavad palju aega ja vaeva, kui ei pea tellima tooteid mitmelt eri tarnijalt. „Kruvi on vana toode, kuid pinnakatted ja materjalid arenevad pidevalt. Ka kvaliteet peab vastama ootustele. Oleme Ferrometalis pidevalt arengu esirinnas või isegi oma ajast ees.“
Fix masteri tooted müüvad end riiulil üsna hästi ka ise, eriti kui nende tuntuks tegemiseks on kõvasti tööd tehtud. Kaupmehed saavad kogu süsteemi kasutusele võtta võtmed-kätte-põhimõttel. Süsteem kavandatakse üheskoos, Ferrometal tarnib kaubad ja hoolitseb väljapaneku eest. Süsteemis on oma koht ka juhendavatel viitadel, mis aitavad valida õige toote. Peale selle on Ferrometal investeerinud kaupade juurdetellimise automatiseerimisse, et kaupluse töötajad saaksid keskenduda klienditeenindusele ja oma muudele põhiülesannetele. Tellimisprotsessi iseseisvalt ja täpselt haldav Clever-süsteem on algselt loodud tööstusele, kuid töötab tänapäeval suurepäraselt ka kauplusekeskkonnas. Paigaldades riiulite tagaosale tarvikute kogust jälgiva optilise anduri, luuakse täiendustellimus automaatselt, kui kogus langeb alla kokkulepitud tellimistaseme. Cleveri tehisintellekt toimib riiulitel, kaubaalustel, väljapanekuriiulitel ja ka kaalukauba puhul. Tellimine mobiiltelefoni kaudu toimiva Ferrometali Fm One'i rakenduse abil käib kiiresti ja lihtsalt, kuid Clever-süsteem korraldab ka selle inimese asemel. See säästab tööaega ja aitab vähendada laoseisu.
Lisaks süsteemidele ja automatiseerimisele pakub Ferrometal tootetuge ja teenust 120 inimesega ettevõttes, kus kümmekond inimest teenindab kliente ka eesti keeles. Klient saab vajaliku toe kiiresti ja lihtsalt. Ferrometalis saab edasimüüja peale traditsioonilise veebipoe oma kasutusse ka moodsa ja kiire mobiilipoe ning tõhusa logistika.
Küsige lisa Fix masteri kohta! Teenindame teid ka eesti keeles.
Ferrometal Baltic OÜ, Varre 1, EE-10138 Tallinn, tel 699 0470, [email protected]