Aastas üle 114 000 piimapaki, 100 000 kilo banaane ja 3,3 miljonit läbitud kilomeetrit – Eesti suurim toidukaupade e-pood e-Selver on kümne aastaga kasvanud rahva lemmikuks. Sünnipäevanädalal (3.-9. november) saab iga tellimusega kaasa kingitusi, sellele järgneb e-smaspäev -20% soodustustega.
E-Selver avati klientidele 9. novembril 2015 – praeguseks on seda kasutanud kokku ligi 200 000 eestimaalast ning teenus katab kogu Mandri-Eesti, Hiiumaa, Saaremaa ning ka väiksemad saared nagu Vormsi ja Kihnu.
"E-Selver on ainulaadne teenus maailmas – suurlinna hüpermarketi rikkalik kaubavalik värskest toidust kuni kodumasinateni on kättesaadav igas Eestimaa külas ning isegi väikesaartel," rõhutab Selveri juht Kristi Simonsen.
Sellel aastal on e-Selveri 58 kullerbussi mööda Eestimaad ringi vurades läbinud juba üle 3,3 miljoni kilomeetri, aasta lõpuks prognoositakse 4,1 miljonit kilomeetrit. Keskmine kuller asendab päevas 30 perekonna käiku poodides, vähendades liikluskoormat ja parkimiskohtade nõudlust.
Sünnipäeva tähistamiseks saavad 10 kullerkaubikut ka uuendatud välimuse – neid hakkab kaunistama Selveri Tibu.
Müügirekordeid juhivad piim, banaan ja kartul
E-Selveri 2025. aasta müügiandmed paljastavad eestimaalaste ostueelistused. Enim tellitud tooted on esmatarbekaubad, eriti piimatooted, puu- ja köögiviljad. Kõige populaarsem toode on 2,5% piim kilepakendis – seda osteti sellel aastal üle 114 000 korra.
Puuviljadest müüakse enim banaane – alates aasta algusest ligi 100 000 kilogrammi. Järgnevad arbuusid, apelsinid ja õunad. Köögiviljadest eelistatakse kõige rohkem kartulit, millele järgnevad porgand ja peakapsas. Lihaosakonnas paistavad silma broileri rinnafilee ja kodune hakkliha.
Huvitav on, et e-ostukorv on tavapoe ostukorvist märksa tervislikum ja läbimõeldum. Rohkem ostetakse värskeid puu- ja köögivilju ning alkoholi osakaal on tuntavalt madalam.
Kes tellivad e-Selverist kõige rohkem?
E-Selveri kasutajatest on 71% naised ning aktiivseim vanusegrupp on 35-45-aastased, kusjuures kõige aktiivsemad on 36-37-aastased naised. Geograafiliselt on teenuse suurimad kasutajad Harjumaal (62%), Tartumaal ja Pärnumaal.
E-Selveri ostukorv on keskmiselt viis korda suurem kui füüsilises kaupluses, püsiklient teeb tavaliselt ühe suurema tellimuse nädalas.
Fookuses mugavus ja pidev areng
Käesolev aasta on toonud kaasa mitmeid uuendusi. Lisandus võimalus teha esialgsele tellimusele lisatellimus ilma täiendava tarnetasuta, kui klient midagi unustab. Varahommikused tarned Tallinnas ja Tartus algavad nüüd kell 9, Tallinna kesklinnas juba kell 8 – eriti oluline on see muudatus äriklientidele.
"Näeme e-Selveris suurt kasvupotentsiaali ja plaanime järgnevatel aastatel veelgi enam selle arendusse panustada," kinnitab Selveri e-kaubandusjuht Irina Kaganskaja.
Teenuse kasutamise tippaeg oli Covid-19 pandeemia ajal, kui südaöösel võis e-Selveris olla korraga paarkümmend tuhat klienti ning uued ajaaknad kadusid minutitega. Kuigi tänased mahud on väiksemad, on e-Selveril võimekus vajadusel taas täita kriisiaja mahte.
E-poe osakaal kogu Selveri müügitulust on ligikaudu 5%, Covid-19 ajal ulatus see 10%-ni. E-Selver on ka pälvinud Rahva lemmik e-toidupoe tiitli aastatel 2025, 2024, 2023 ja 2021.
Sünnipäevanädal kestab 3.-9. novembrini ja sel ajal saab iga tellimusega kaasa kingituse!
E-smaspäev 10. november: Partnerkaardiga -20% lastetooted, kommipakid ja First Price tootesari (välja arvatud kampaanias olevad tooted). Tellimusi saab ette teha kuni seitsmeks päevaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!