• 17.05.24, 08:00

Maxima kärbib jõhkralt: töötajad avaldavad hirmsa reaalsuse

Konkurentsitihedas toidukaubanduse äris on keeruline aeg ning üks tuntumaid ja suuremaid poekette Maxima on asunud jõupositsioonilt vähendama töötajatele makstavat tasu, vältides samal ajal koondamisi.
„Hommikul kästakse tulla kohale kella 6ks, aga tööaja algus lubatakse registreerida kella 8st. Ehk kaks tundi töötad tasuta ja see on täiesti tavaline,“ kirjeldas üks Maxima töötaja, kuidas asjad käivad. Fotol on üks Maxima pood pealinnas Lasnamäel.
Kui Maxima Eesti kodulehelt leiab sõnumeid, et „Maxima jaoks on oluline, et kõik inimesed tunneksid ennast organisatsioonis hästi“ ning „Maxima Eesti jaoks on meie inimesed meile kõige olulisemad“, siis tegelik tööelu paistab Äripäevaga rääkinud Maxima töötajate kirjeldusel vastu kui kõverpeeglist.

Seotud lood

Analüüsid
  • 17.04.24, 12:31
Jaeketid näevad eakates töötajates suurt kasutegurit
Lisatud statistika ja jaekauplejate kommentaarid
Eesti Panga tööturu ülevaatest selgus, et üha enam pensioniealisi soovib edasi töötada. Uurisime, millistes jaekauplustes töötab kõige enam eakaid ja kuidas näevad tööandjad trendi mõju ise.
Uudised
  • 08.03.24, 14:49
Jaekettide võiduajamine majanduslanguses: kes laieneb 2024 kõige rohkem?
Lisatud ülevaatlik tabel ja jaekettide kommentaarid!
Tihedas konkurentsisituatsioonis klientide pärast võitlevad jaeketid avasid lähitulevikuga seotud laienemisplaanid. Selgub, et uusi kauplusi tuleb omajagu.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele