Nii toidu- kui ka esmatarbekaupade jae- ja hulgikaubandusettevõtted suutsid aastaga enda käiberentaablust parandada ja jõuda viimase viie aasta parima tulemuseni. Reastasime 50 suurimat käiberentaabluse kasvatajat.
Jaekaubanduses oli kogu valdkonna eelmise aasta käiberentaablus 3,1%, mis on viimase viie aasta parim tulemus. Ka hulgikaubanduses paranes kogu valdkonna käiberentaablus kolmandat aastat järjest ja jõudis 3,6%, mis on ühtlasi viimase viie aasta parim tulemus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.