• 12.02.25, 10:59

Majutusasutuste TOP 86 | “Peale koroonakriisi oleks patt nuriseda”

Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
Park Inn Hotell Tallinna kesklinnas
  • Park Inn Hotell Tallinna kesklinnas
  • Foto: Erakogu
Sel aastal hõivas majutusasutuste TOP-i esmakordselt Central Hotell, kelle opereeritavaks hotelliks on Park Inn by Radisson Central Tallinn.

Seotud lood

Uudised
  • 24.10.24, 11:39
Protestiaktsioonis “Jätku leiba!” seiskub töö söögikohtades ja hotellides üle terve Eesti
Protesti eesmärgil toimub Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu eestvedamisel aktsioon “Jätku leiba!”, mille raames peatub 31. oktoobril kell 12.30-12.40 märgiliseks hetkeks töö kohvikutes, restoranides ja majutusasutustes üle Eesti ning sektor tuleb külastajate ette protestiseisakuks.
Uudised
  • 16.02.24, 09:49
Liit: Aasta algus on olnud üsna nutune, kuid leevendus tuleb aprillis
Selgelt on näha, et inimesed on oma kulutused kokku tõmmanud ja ei saa enam puhkust spaas või õhtusööki restoranis nii sageli lubada kui varem, rääkis Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla ning lisas, et sektoris jagub veel teisi väljakutseid ja rõõme.
Uudised
  • 18.11.24, 11:31
Hektor Konteinerhotell sulgeb Tallinnas uksed
Sulgemine tähendab viie aasta pikkuse tegevuse lõppu Tallinnas Telliskivi kvartali südames, kuid samas plaanivad omanikud laieneda Tartus, kus asub Hektori teine hotell.
Uudised
  • 11.02.25, 10:15
Turism elavnes, kuid kriisieelsed numbrid on mägede taga
Ülevaade positiivsetest trendidest Eesti turismis
Statistikaameti poolt avaldatud turismiaasta möödunud aasta andmed kinnitavad, et aastaga kasvas ööbimiste arv kõigilt peamistelt välisturgudelt, jõudes 3,4 miljonilt 3,7 miljonini. Jätkuvalt veavad turismi taastumist ka lähinaabrid ja tugev siseturism.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele