Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar: "Kõikjal maailmas pakuvad kaubanduskeskused shopingule lisaväärtust suundudes üha uutele tegevusaladele, sama trendi järgib ka Viru Keskus. "
Vasara sõnul on selliste messide näol tegu mitmel pool maailmas edukalt toiminud lahendusega ja Viru Keskus soovib esimesena Põhjala riikidest seda Eestis rakendada.
Orangetime Expo juhataja Hardi Kinnas ütles, et koostöö Viru Keskusega annab võimaluse korraldada Eesti suurima külastajate arvuga messe. "Viru Keskust külastab nädala kolme viimase päeva jooksul ca 130 000 inimest, kellest kuni 90% lahkuvad keskusest ostuga. Seniste Eesti messide külastajarekordid jäävad sellele rohkem kui kaks korda alla", leidis Kinnas.
Esimestena saavad võimaluse oma tooteid ja teenuseid Viru Keskuses pakkuda turismi- ja reisifirmad ning koduelektroonikamüüjad.
Viru Keskus on Tallinna südalinnas Viru väljakul asuv kaubanduskeskus, mille käive oli 2005.aastal 1,43 miljardit krooni ning keskust külastas 11,2 miljonit inimest . Orangetime Expo OÜ on messide ja turundusürituste korraldamisega tegelev ettevõte, kelle tuntumaks tööks on rahvusvahelise auto- ja tehnikanäituse "Motorex Tallinn 2006" korraldamine. Orangetime grupi käive on sellel aastal üle 22 miljoni krooni.