• 17.11.06, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hillar Tederi osalusega O'Key siseneb Moskva turule

Moskva turule läheb Peterburi hüpermarketikett O'Key, millest veerand kuulub Hillar Tederile.
Luksemburgi firmale Dorinda Holding kuuluv O'Key kett avab Venemaa pealinnas aastal 2008 viis O'Key hüpermarketit. Projekti maksumuseks on 150 miljonit dollarit ehk 1,83 miljardit krooni. Ühte hüpermarketisse investeeritakse 28 miljonit dollarit ehk 342 miljonit krooni, kirjutas dp.ru.
O'Key hakkab Moskvas rinda pistma selliste kettidega nagu Auchan, Metro Cash Carry ja Mosmart.
Hüpermarketid O'Key ja supermarketid O'Key Ekspress toob Moskvasse ettevõte Dorinda Holding.Dorinda Holding haldab hüpermarketeid ja kaubanduskeskuseid mitmetes Venemaa regioonides.
"Moskvalased saavad oma esimese hüpermarketi aastal 2008. Hüpermarketi pindala tuleb 20 000 m²," ütles Dorinda Holdingu juht Rodion Nikolajev. Samal aastal ehitab firma veel neli analoogset hüpermarketit.
Uued hüpermarketid tulevad valdavalt Moskva perifeeria-aladele ning kaubandusgigandi Auchan lähedusse.
Hüpermarketid ei ole Dorinda ainus plaan. Ettevõte kavatseb Moskvasse tuua ka oma väiksemad kauplused O'Key Ekpress nime all. Ka esimene O'Key Ekspress tuleb Moskvasse samuti aastal 2008.
Arvatavasti ei hakka Dorinda ise supermarketeid ehitama, vaid paigutab need olemasolevatesse kaubanduskeskustesse. Ekspertide arvates on see reaalne variant, arvestades vabade pindade seisu Moskvas.
Kui palju Dorina kaubapindu Moskvasse tuleb, ei osanud Dorinda esindaja veel öelda. "Ei saa välistada ka mõne olemasoleva võrgustiku äraostmist," märkis Rodion Nikolajev.
Peterburi kett kavatses Moskva turule siseneda juba kolm aastat tagasi, kuid plaanid lükkusid edasi pingete tõttu ettevõtte sees. Nimelt kerkisid üles ebakõlad ettevõtte Moskva ja Peterburi juhtide vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele