• 11.01.07, 17:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltikaga liitunud Ivo Nikkolo loobub meestemoest

Baltika ostetud Ivo Nikkolo rõivabränd keskendub vaid naistemoele, seni andis ligi viiendiku käibest meestemood, teatas firma.
Nikkolo sõnul lähtub protsess eelkõige tasuvusest - meeste kollektsioon koondub Baltmanisse, naiste oma jääb Ivo Nikkolo kaubamärgi alla.
"Oleme teinud tõsist tööd, et leida Ivo Nikkolo kaubamärgile oma koht Baltika Grupis nii, et säiliks brändi eripärane käekiri ja samas tekiks võimalus oluliselt kasvatada müügimahte," selgitas Ivo Nikkolo brändijuht Kaja Milder. "Oleme nüüdseks otsustanud, et senise Ivo Nikkolo meesterõivaste disaini jooned hakkavad täiendama Baltmani kollektsiooni ning naiste premium moodi jääb pakkuma just Ivo Nikkolo kaubamärk."
Ivo Nikkolo brändijuht Kaja Milder lisas, et Ivo Nikkolo kaubamärgi sulandumine Baltika Grupi töösse on toimunud sujuvalt, varem Ivo Nikkolo juures töötanud Eesti tippdisainerid töötavad nüüd Baltikas. "Oleme rahul oma esimese hooaja müügitulemustega Baltikas. Jõuame Ivo Nikkolo kaubamärgiga veel sel aastal mitmesse välisriiki ning seoses kaupluste arvu kasvuga plaanime ka tõsta müügimahu vähemalt kahekordseks."
Kaja Milderi sõnul tähendab keskendumine naisterõivastele Ivo Nikkolo kaupluste klientidele eeskätt seda, et meesterõivaid võib neist poodidest leida veel vaid paari kuu jooksul, sest juba kevad-suviseid meestekollektsioone müügile ei tule. "Seevastu naistele avardub kollektsiooni valik märkimisväärselt ja me väga loodame, et leiame ka Eestist juurde neid naiskliente, kes hindavad meie disaini, väga kvaliteetseid kangaid ja kõike seda, mis kuulub premium klassi kaubamärgi juurde," ütles Kaja Milder.
Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette kuues riigis - Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise ja jaekaubanduse ning võimaldab pakkuda uusi moerõivaid iga nädal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele