Autor: Kaubandus.ee • 9. veebruar 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EL muudab e-kaubanduse lihtsamaks

Euroopa Komisjon kavatseb üle vaadata internetis toimuvatele tehingutele kehtestatud reeglid, et inimesed saaksid teistest riikidest julgemalt oste sooritada.

"Peame ruttu tegutsema," ütles bulgaarlannast tarbijakaitsevolinik Maglena Kuneva. ELis korraldatud uuringu kohaselt arvab 71% tarbijaist, et teistest liidu riikidest ostetud kaupa on raskem tagastada ja kaubaga seotud kaebusi keeruline lahendada, kirjutas BBC.

Euroopa Liit kavatseb nüüd nende probleemidega tegelda ja enne aprilli avaldada soovitused.

Volinik Kuneva sõnul on vaja üle vaadata internetis ja telefoni teel ostetud kauba garantii- ja tagastustingimused ning järelemõtlemisaja pikkus.

ELi statistika andmete järgi ostis eelmisel aastal teistest liikmesriikidest kaupa ja teenuseid 26% ELi tarbijatest, kuid vaid 6% neist tegid tehingu inernetis.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700