Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Gucci omanik ostis osa Pumast
Prantsuse jaemüügifirma ja Gucci kaubamärgi
omanik PPR ostis 27% osaluse Saksa spordikaupade tootjast Puma, sillutades
sellega teed kogu ettevõtte ülesostmiseks.
Tehing, mis eelmise nädala lõpus Puma aktsiat kergitas, läks PPRile maksma 5,3 miljardit eurot (pea 83 miljardit krooni), kirjutas BBC.
PPRi teatel kavatseb ettevõte Puma pärast tehingu lõpetamist "rahumeelselt" üle võtta. Puma on kavatsustega rahul, öeldes, et pakkumine oli õiglane ja teenib firma huve.
Seni on enam moele keskendunud firmadega ühinenud mitu sporditarvete tootjat, lootes sellega püüda sportlaste kõrval ka moehuvilisi ostjaid.
Puma on Nike'i ja Adidase järel üks maailma suuremaid spordikaupade tootjaid. Viimase kuue aastaga on firma müügikäive kasvanud viis korda, eelmisel aastal müüdi kokku kaupa 2,4 miljardi euro (37,6 miljardi krooni) eest. Ettevõttes on üle maailma tööl 7800 inimest.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.