Sportlandi viib oma kauplustes 13.
aprillist kuni 13. maini läbi kampaania, mille käigus kõik ostu sooritanud
inimesed saavad õiguse Internetist tasuta alla laadida arvutimängu.
Eestis esmakordselt toimuva kampaania eesmärgiks on aktiviseerida lapsi ja noori vanuses 6-18 aastat ning pakkuda nende vanematele uue kevadkollektsiooni kõrval ka kokkuhoiuvõimalust, teatas ettevõte.
Sportland on kampaaniaks loonud spetsiaalse noortele suunatud internetikeskkonna, kust saab endale valida sobiva mängu. 25 mängu seas on nii spordi-, pere-, seiklus-, võidusõidu- kui strateegiamänge. Koodi mängu alla laadimiseks leiab iga Sportlandist ostu sooritanu oma kassatšeki esiküljelt.
Analoogsete arvutimängude hinnad võivad poest ostes ulatuda sadadesse kroonidesse.
Kampaania edukuse korral on seda plaanis laiendada ka Sportlandi teistele sihtturgudele: Soome, Venemaale, Lätti, Leetu ja Ukrainasse. Eestis on plaanis kampaania järgmises etapis luua spetsiaalsed kliendikontod, mis võimaldavad püsiklientidel alla laetavate mängude väärtust pidevalt suurendada.
Seotud lood
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.
Enimloetud
3
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
5
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Viimased uudised
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele