• 30.05.07, 15:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike: igaüks tahab olla regiooni parim

Nike kaupade müüja Eestis Rainer Tops ütles aripaev.ee-le, et eks igaüks tahab olla oma regioonis parim.
"Oma asju tuleb teha võimalikult hästi, ega see lihtne ei ole," kommenteeris ta Adidase plaane saada regiooni liidriks.
"Igal regioonijuhil on soov olla parim. Samas ambitsioonikust ei saa ette heita, kuid seda on lihtsam öelda, kui olla," ütles Nike Eesti esindaja AS Jalajälg tegevdirektor Rainer Tops.
"Meie oleme omad plaanid teinud, meie soov on ikka jätkata juhtpositsioonil," lisas ta.
Selleks, et olla turul parim tuleb pakkuda parimat toodet parimal viisil. "Jaemüüjatele häid lepingutingimusi. Tavaostjale tuleb kaupa pakkuda atraktiivselt," loetles Tops.
Müügitegevuse toetuseks teeb AS Jalajälg koostööd näiteks Eesti olümpiakomitee, kergejõustikuliidu ja korvpalliklubiga Tartu Rock.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.24, 17:13
Kui klient jääb võlgu: efektiivseim nipp raha koju toomiseks
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele