Jaaninädalal hüppeliselt kasvanud
grill-liha ja -vorstide müük viis kontoritöötajad appi liha pakkima ja kaupa
välja panema.
Talleggi äridirektori Margus Venelaine sõnul kasvas tänavu juba mais-juunis marinaadis lihade ning šašlõkkide müük mullusega võrreldes 13 protsenti, kirjutas Postimees.
"Järsult suurenev müük testis kogu firma võimekust eriolukorras: ka kontoritöötajad pakkisid tootmises liha ja aitasid poodides kaupa välja panna," rääkis Venelaine.
Eesti ainus linnulihatootja AS Tallegg kasvatas marinaadis lihatoodete müüki jaaninädalal 67 tonnini, seda on tavalisest suvenädalast kolm korda enam.
Enim leidis ostjate poolehoidu kanalihast šašlõkivorst lambasooles, mida söödi jaaniajal kokku viis tonni. Populaarsed olid ka mahedamaitseline ja Gruusia šašlõkk.
Eesti suurim lihatööstus Rakvere müüs jaaninädalal 151 tonni grilltooteid, mis on tavalise suvenädalaga võrreldes kaks korda enam. Kõige enam kasvatasid müüke šašlõkid ning marinaadis lihad.
Rakvere grillvorste müüdi 46 tonni ning marinaadis lihasid ja šašlõkke 105 tonni. Rakvere toodetest ostetuim oli perešašlõkk, mida müüdi kokku 21 tonni. Grillvorstidest oli eelistatud šašlõkivorst lambasooles, grill-lihadest Jahimehe grill-liha.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.