Alates 13.07.2007 lõpetatakse Lenovo süle-
ja lauaarvutite ning tarvikute müügitegevuse kordineerimine Eestis paikneva
Lenovo Technology müügiesinduse kaudu.
Lenovo kaubamärkide nagu ThinkPad, ThinCentre, Lenovo 3000 jt turustamist jätkatakse läbi maaletoojate ja volitatud edasimüüjate. Müügiprotsesse, turundust ning suurkliendi suhteid jäädakse kordineerima Lenovo Baltikumi esinduse kaudu, mis hakkab paiknema Leedus. Hooldus- ja garantiiteenindust jääb endiselt teostama IBM Eesti OÜ, teatas firma.
Muudatus on seotud restruktureerimisega, kulude optimiseerimisega ning ressursside jagamisega ühiselt Baltikumi peale.
Lenovo on hetkel maailmas kolmandaks suurim süle-ja lauaarvutite tootja. Peale IBM PC divisioni üle võtmist aastal 2005, muutus algselt vaid Hiina turule suunatud ettevõte Lenovo Technology rahvusvaheliseks. Üle võeti nii tootmis- kui inimressursid koos pikaajaliste tootearendusprotsesside ning keskustega.
Lenovo Eesti müügiesinduse moodustati 2005 aastal ning sellest hetkest on Lenovo kaubamärgi all turustavate toodete müügikäive ja kogused pidevalt kasvanud. ThinkPad on endiselt hinnatud kui kvaliteetne äriarvuti ning Lenovo 3000 seeria on populaarsust võitmas jaekanalites.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.