• 02.07.07, 18:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kwik-E-Marti poed vallutavad USAd

Nädalavahetusel muutis USA jaemüügikett 7-Eleven Inc. tosin oma poodi Simpsonite animasarjast tuntuks saanud Kwik-E-Martiks.
Nii need poed kui ka enamik teistest enam Ameerika kui 6000 7-Eleveni kauplustest müüvad nüüd tooteid, mida seni võis näha vaid teleekraanilt: Buzz Colat, KrustyO hommikuhelbeid jm, kirjtuas news.yahoo.com.
Kõik see on osa suurest kampaaniast, mis valmistab inimesi ette 27. juulil linastuvaks kinofilmiks "Simpsonite film" ("The Simpsons Movie").
Filmitootja 20th Century Foxi ja Homeri loojad Gracie Filmsis leiavad, et tegemist on odava nipiga nende filmile tähelepanu pöörata. Filmitootjad ei ole kampaaniaga kuidagi seotud. See on 7-Eleveni oma algatus.
7-Elevenis aga loodetakse, et kampaania näitab kõikjal levinud kaubandusketi omadust naerda ka iseenda üle. Sellist omadust ei kohta suurtes korporatsioonides just tihti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele