Autor: Kaubandus.ee • 2. juuli 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kwik-E-Marti poed vallutavad USAd

Nädalavahetusel muutis USA jaemüügikett 7-Eleven Inc. tosin oma poodi Simpsonite animasarjast tuntuks saanud Kwik-E-Martiks.

Nii need poed kui ka enamik teistest enam Ameerika kui 6000 7-Eleveni kauplustest müüvad nüüd tooteid, mida seni võis näha vaid teleekraanilt: Buzz Colat, KrustyO hommikuhelbeid jm, kirjtuas news.yahoo.com.

Kõik see on osa suurest kampaaniast, mis valmistab inimesi ette 27. juulil linastuvaks kinofilmiks "Simpsonite film" ("The Simpsons Movie").

Filmitootja 20th Century Foxi ja Homeri loojad Gracie Filmsis leiavad, et tegemist on odava nipiga nende filmile tähelepanu pöörata. Filmitootjad ei ole kampaaniaga kuidagi seotud. See on 7-Eleveni oma algatus.

7-Elevenis aga loodetakse, et kampaania näitab kõikjal levinud kaubandusketi omadust naerda ka iseenda üle. Sellist omadust ei kohta suurtes korporatsioonides just tihti.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757