Prisma Kristiine juhataja Margus Musthallik
leiab, et tänu Prisma uuendatud süsteemidele ja heale renomeele ei näe ta
sisulist põhjust, miks ei võiks Prisma seda luba peatselt tagasi saada.
"Nagu ka Kaupmeeste Liidu esimees ütles, oleme vastutustundlik ja seadusekuulekas ettevõte, mistõttu täidame omavalitsuse poolt pandud piiranguid. Kuid tänu oma uuendatud süsteemidele ja heale renomeele ei näe me sisulist põhjust, miks ei võiks me seda luba peatselt tagasi saada," ütles Musthallik aripaev.ee-le.
Musthalliku sõnul tellib Prisma kindlasti õiguslikku analüüsi. "Anname tööd 700le inimesele ning meie ettevõtte suhtes kehtestatud piirangud mõjutavad ka meie kaupluste töötajaid. Me ei ole siiani saanud tutvuda väärteomenetluse materjaliga, mille alusel meilt muügiluba ära võeti," ütles ta.
Musthallik rõhutas, et Prisma Peremarket ei ole karistav organisatsioon, tegu oli inimliku eksitusega ja inimlikust seisukohast võib seda mõista. Prisma leiab kõigile töötajatele rakendust, kas teistes osakondades või teiste Prisma Peremarketite alkoholilettides.
"Meie äri ei ole alkoholiäri, vaid jaekaubandus tervikuna, mistõttu otsest kahju ei oska me praegu hinnata. Prisma Peremarket on jätkuvalt Eesti parimate hindadega kauplus ja seda mitte ainult kampaaniakorras, vaid aastaringselt. Piirang mõjutab eelkõige Kristiine piirkonna elanikke, kes piirangute tõttu ebamugavusi peavad taluma. Kõikides teistes Prisma Peremarketites saab endiselt osta ka alkohoolseid jooke," märkis Prisma Kristiine juhataja.
Taoliste juhtumite edaspidiseks vältimiseks viib Prisma Peremarket oma kauplustes sisse mitmed uuenduslikud kontrollsüsteemid, mis aitavad kassapidajatel ära hoida alkoholi- ja tubakatoodete müüki alaealistele. Lisaks täiendatud kassasüsteemidele tuletatakse dokumendi kontrollimise vajadust eraldi meelde enne müüjate tööpäeva algust.
Endiselt müüjate puhkenurgas üleval plakatid, mis tuletavad meelde, et alkoholi- ja tubakatooteid ei tohi Eesti Vabariigis müüa alla 18-aastastele isikutele. Samuti on samasisulised sildid endiselt üleval kassades ning kõik müüjad on eelnevalt instrueeritud.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.