Kaubandus.ee  • 30. oktoober 2007
Jaga lugu:

Mööblifirma: voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas

Unikulma kaubamärgi all Ülemiste keskuses mööblit müüva OÜ Ortobed juhi Kaido Ojaveeru sõnul on neil loomulikult vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas.

Ojaveer teatas alustuseks aripaev.ee päevaküsimuse peale, miks teie reklaamides kasutatakse paljast ihu, ärritunud häälel: "Mis te ise arvate, kuidas see reklaam mõjub?"

Veel rääkis Kaido Ojaveer, et need reklaamid on firmale alati edu toonud ja paljas ihu lausa peab kasutusel olema, kui tegemist on voodi müümisega. Samuti rõhutas Ojaveer, et paljas ihu on Unikulma toodete reklaamis vajalik, kuna see selgitab kliendile kõige paremini, et erinevad inimesed vajavad erinevaid voodeid.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt