Autor: Kaubandus.ee • 30. oktoober 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mööblifirma: voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas

Unikulma kaubamärgi all Ülemiste keskuses mööblit müüva OÜ Ortobed juhi Kaido Ojaveeru sõnul on neil loomulikult vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas.

Ojaveer teatas alustuseks aripaev.ee päevaküsimuse peale, miks teie reklaamides kasutatakse paljast ihu, ärritunud häälel: "Mis te ise arvate, kuidas see reklaam mõjub?"

Veel rääkis Kaido Ojaveer, et need reklaamid on firmale alati edu toonud ja paljas ihu lausa peab kasutusel olema, kui tegemist on voodi müümisega. Samuti rõhutas Ojaveer, et paljas ihu on Unikulma toodete reklaamis vajalik, kuna see selgitab kliendile kõige paremini, et erinevad inimesed vajavad erinevaid voodeid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757